loading...
GamesHackerz | مرجع هک WiFi و Clash of clans
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط aAmiin_zZ در تاریخ 1394/01/04 و 19:45 دقیقه ارسال شده است

دادا اشتراکو خریدم ولی هنو ویژه نشدم چک کن لطفا...
پاسخ : vip شدید
معذرت بابت تاخیر
اینترنتم قطع بود

این نظر توسط محمد مهدی زاده در تاریخ 1393/12/16 و 13:05 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش من این وی ای پی رو به قیمت خیلی بالایی خریدم من هرروز به این سایت می یام به خدا خیلی سختی کشیدم لطف کنید آقایی کنید من دیگه نخرم
پاسخ : سلام.داداش قیمت vip قبل 5000 تومن بوده و فکر نمیکنم بالا بوده باشه- البته نظر مدیرقبلی بوده ولی ما با مطالبی که میزارم ارزش دارد

این نظر توسط محمد مهدی زاده در تاریخ 1393/12/15 و 7:11 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشی من وی ای پی بودم پس چی شد وارد می شممی گه مطلب برای افراد ویژه لطفا درس کنید
پاسخ : سلام.
ما برای همه ی کاربران ایمیل ارسال کردیم که مدیریت سایت عوض شده و هک های زیاد و جالب روزانه در سایت قرار میگیرد
پس باید دوباره vip بخرید ولی ایندفعه ارزش دارد اگر یه سر به مطالب جدید بزنید متوجه خ.اهید شد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 261
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 2,587
  • بازدید کلی : 40,881
  • کدهای اختصاصی