loading...
GamesHackerz | مرجع هک WiFi و Clash of clans
TaTality بازدید : 89 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (4)

 

 هک وای فای  WPA/WPA2!! عجله کنید!!!فقط با یک کلیک 100% امنیت بالا و ساده بسیییییییییار سااااده تنها با یک کلیک

http://s6.uplod.ir/i/00551/hsw62o5sb3wv.jpg

 

فقط و فقط 15 هزار تومن!!! 

درک میکنم الان با خودتون در حال کلنجار رفتن هستید که

همچین کاری غیر ممکنه – دروغه – شما کلاهبردارید – مگه میشه – مگه الکیه – اصلا مگه میشه با این قیمت؟ – چرته – فوقش میخواید رمزو حدس بزنید

 

بهتون حق میدم هزاران برنامه هک وجود داره که شما رو نسبت به این پکیج بدبین و بی اعتماد کرده

ما با تضمین دادن به شما این بی اعتمادی را از بین میبریم , بله درست فهمیدید تضمین |

این یکی از مزیتهایی است که این پکیج را نسبت به دیگر برنامه های موجود در بازار متمایز میسازد.

- شما هرگونه سوال یا ابهامی هم که در مورد پکیج داشته باشید میتونید از طریق پشتیبانی با ما در میان بزارید.

- نرم افزار های داخل این پکیج فوق الاده کمیاب میباشد. ( یعنی اگه نگیرید از دستتون رفته )

- این نرم افزار برای لپ تاپ و کامپیوتر میباشد در لپ تاپ کارت شبکه وایرلس موجود است و در کامپیوتر باید نصب شود.

- برنامه های موجود در پکیج از ساده ترین و کارامدترین برنامه های موجود در بازار هستند.

- نحوه ی نصب و هک به صورت کاملا ساده در قالب یک فایل ویدئویی در پکیج موجود میباشد.

- لینک دانلود پکیج پس از پرداخت شما هم نمایش داده می شود هم به ایمیل شما ارسال می گردد.

 http://s6.uplod.ir/i/00551/hsw62o5sb3wv.jpg

تنها با پرداخت 15 هزار تومن تا صد میلیون تومن اینترنت رایگان استفاده کنید!!!

دوستان اول با لب تاپ پسورد رو بدست میارید که کار یک کلیکه بعد با گوشی هم متصل میشید

با این هک هشتاد تا نود درصد wifi ها را هک کنید

 

http://s4.picofile.com/file/7841922361/93.gif

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط لیلا نوروزی در تاریخ 1393/12/22 و 13:02 دقیقه ارسال شده است

سلام.
من این هک را خریدم و واقعا کار کرد و من الان هم این نظر را دارم بااینترنت همسایمون میزارمشکلک واقعا ممنون و اصلا فکر نمی کردم چنین چیزی وجود داشته باشد
پاسخ : سلام . معلومه کار میکنه ما الکی مطلب برای فروش نمیزاریم
درضمن برای همه ی برنامه ها هک وجود دارد پس ناامید نشوید و این هک را منتشر نکنید

این نظر توسط حمید در تاریخ 1393/12/21 و 16:11 دقیقه ارسال شده است

سلام
من خیلی خوشحالم که بلاخره یه هکر پیدا کردم
جناب میتونی وایبر یا واتس آپ هک کنی ؟؟ البته نه با ترفند و...
نرم افزاری چیزی داری ؟؟؟؟
من بهت 500 هزارتومن میدم اگه بتونی چنین کاری کنی
حتما با ایمیلم تماس بگیر
worstboy2000@gmail.com
من هر روز ایمیلمو چک میکنم
منتظر ایمیلت هستم ...
پاسخ : سلام.نظر لطف شماست
هک واتساپ در سایت موجود است فقط یه کم مشکل است البته نه زیاد

این نظر توسط majidf999 در تاریخ 1393/12/11 و 17:49 دقیقه ارسال شده است

سلام
از توی لب تاپ که همه میدونن رمز بدست بیارن از طریق کنترل پنل و شِیر کردن

میشه از طریق مبایل یا تبلت بدست اورد؟
پاسخ : سلام.از طریق کامپیوتر از کنترل پنل یا هرجایی امکان بدست آوردن پسور wifi وجد ندارد و فقط با این برنامه امکان بدست اوردن رمز wifi را دارید.
بله از طریق موبایل های روت شده و اندروید 4 این امکان وجود دارد

این نظر توسط Nahal در تاریخ 1393/12/06 و 15:49 دقیقه ارسال شده است

سلام
آیا واقعا WIFI ها رو هک میکنه ؟ یعنی رمز روبهم میده؟
پاسخ : سلام.قطعا بله
امروزه اکثر ((98 درصد )) WIFI ها از رمزگذاری WPA/WPA2 استفاده میکنن و به کمک این برنامه شما میتونید با پرداخت 25 هزار تومن در هر کجا هستید از WIFI ها استفاده کنید شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 261
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 2,618
  • بازدید کلی : 40,912
  • کدهای اختصاصی